Routes

De Vredekerk
Koningin Wilhelminastraat 1 - 2678 EK - De Lier

Vanuit Amsterdam:
A4 afslag 13, bij stoplichten linksaf N223 richting De Lier. Bij de vierde rotonde rechts (Sportlaan). Eerste straat rechts (Hoofdstraat). Met de weg mee naar rechts ('t Perron). Deze straat uitrijden, u rijdt tegen de Vredekerk aan.

Vanuit Rotterdam:
A20 Richting De Lier/Naaldwijk. Bij verkeerslichten aan het eind van de A20 rechts richting De Lier (N223). Bij rotonde driekwart rijden (Sportlaan). Eerste straat rechts (Hoofdstraat). Met de weg mee naar rechts ('t Perron). Deze straat uitrijden, u rijdt tegen de Vredekerk aan.

't Centrum
Hoofdstaat 100 - De Lier
JeugThuis Hoofdstraat 102 (naast 't Centrum)

Vanuit Delft:
N223 richting De Lier. Bij de derde rotonde rechtsaf. Achter de bushalte aan uw linkerhand vindt u 't Centrum.

Vanuit Rotterdam:
A20 richting De Lier/Naaldwijk. Bij de verkeerslichten aan het eind van de A20 rechtsaf richting De Lier.
De tweede rotonde linksaf. Achter de bushalte aan uw linkerhand vindt u 't Centrum.

Openbaar vervoer
Door De Lier rijdt bus 32 (Naaldwijk-Delft station Centrum)

Domkerk
Het adres van de Domkerk is: Hoofdstraat 51 - De Lier

Vanuit Amsterdam/Den Haag:
rijksweg A4, afrit 13 richting De Lier N223.
U volgt de N223 tot de vierde rotonde. Hier twee maal rechtsaf de Hoofdstraat in en meteen weer linksaf. Na 200 meter treft u de Domkerk aan.

Vanuit Utrecht/Rotterdam:
rijksweg A20, richting Hoek van Holland. Bij verkeerslichten rechtsaf richting De Lier N223.
Bij de eerste rotonde linksaf en rechtsaf de Hoofdstraat in en meteen weer linksaf. Na 200 meter treft u de Domkerk aan.

De Rank staat achter de Domkerk op het Rankplein.