Dit zijn wij

Van harte welkom bij de protestante gemeente De Lier.
Wij vinden het fijn dat je onze site bezoekt en vertellen je graag wie we zijn en wat we doen.
Als geloofsgemeenschap in het mooie De Lier willen we er voor elkaar zijn, zowel jong als oud. We doen dit vanuit ons geloof dat er een God is die onvoorwaardelijk van ons houdt. Ook van jou!
Maak kennis met ons door onze site te bewandelen. Kijk ook eens onder de rubriek voorgangers; zij stellen zich graag aan je voor. En ontdek verder wat we allemaal voor jou kunnen betekenen.

startzondag, buiten een gezamelijke dienst

tentdienst in het begin van de feestweek

Op 6 december 2021 verenigden we ons als Domkerk en Vredekerk gemeenten tot één Protestantse gemeente De Lier.

Felicitaties van de beide voorzitters van de voormalige Vredekerk en Domkerk gemeenten, Pete de Bruijn (l) en Herman Meeuws (r), bij de totstandkoming van deze ene Protestantse gemeente De Lier.